Plus

Îmi place să văd lucruri făcute până la capăt. Îmi place să văd că unele situaţii se mai rezolvă, că unele mecanisme ce mai urnesc din când în când. Mi-a plăcut să merg astăzi la biblioteca judeţeană şi să am o supriză plăcută.

Să vă explic: Secţia adulţi este acum organizată pe trei etaje între care se circulă cu lift panoramic, rafturile sunt puse la punct, totul este de o curăţenie exemplară şi de o ordine demnă de toate laudele. Bibliotecarele sunt mereu dispuse să te ajute, ceea ce nu e tocmai nou, dar parcă dă şi mai bine acum, în decorul nou în care se desfăşoară activitatea. În sfârşit, nu mai avem o bibliotecă în care cărţile jerpelite stau să dărâme rafturi şubrede. Vechea secţie nici măcar nu putea să găzduiască toate cărţile de care era nevoie, majoritatea ocupau depozitul...

Acum, totul e aerisit şi frumos întreţinut. Ce mă surprinde este şi viteza cu care au făcut rocada. Ultima dată când vizitasem biblioteca a fost acum vreo lună- trei săptămâni, şi între timp totul a fost mutat şi aranjat ca şi cum ar fi fost tot timpul atmosfera de bibliotecă high-class, cum vezi pe la televizor. Mai mult, cică sunt ăn decurs de amenajare şi sălile de lectură, unde oamenii vor putea să citească într-o ambianţă plăcută.

Recomandarea mea este să mergeţi şi voi să vedeţi sediul central al Bibliotecii Judeţene Octavian Goga. Cine ştie, poate găsiţi şi ceva interesant de citit. În orice caz, merită văzut chiar şi numai pentru a aprecia munca pe care oamenii aceştia au depus-o în a face din bibliotecă un loc frumos, în care să-ţi vină dragul să intri.

2 Response to "Plus"

  1. Delia September 21, 2009 at 5:07 PM
    Intotdeauna am admirat pasiunea ta pentru biblioteca!
  2. Floryn September 21, 2009 at 5:55 PM
    Da, biblioteca arata acum de n ori mai bine ca inaite. Oricum cred ca aceasta schimbare trebuia de mult facuta. Pe langa lift, modul in care sunt aranjate cartile, amabilitatea si noul personal de pe acolo cel mai mult m-am bucurat ca sunt mult mai multe carti si de fiecare data cand te afli acolo ai de unde sa alegi.