Alegeri

Ha, pun pariu că aţi crezut că spun ceva de voturi. Dar nu, sincer nu mă prea pasionează subiectul, având în vedere că singura mea dorinţă ar fi ca aleşii mei să nu îmi schimbe programa de BAC cu 5 minute înainte de examen. Asta e altă poveste.

Aşadar, pe cine aţi alege ca vedeta cu cea mai proastă influenţă asupra publicului? Cei de la AOL au propus deja subiectul şi top 3-ul este ocupat de Miley Cyrus, Britney Spears şi... Brit, Miley, vă las imediat să vă bucuraţi de poziţia privilegiată de clasament, dar locul 3 este unul dintre cele mai bune locuri, este vocea unei generaţii, Kanye West.

Trebuie să recunosc, ce adunătură de vedete au găsit şi ăştia! Mă unge pe suflet că Miley este regina acestui top, având în vedere că moda Miley mă aduce în pragul disperării, cu tot cu zâmbetul ei dulcegăros şi vocea răguşită, bluziţele copiilor înscrise cu Hannah Montana şi asocierea cu întregul lor panteon de vedete Disney. Simt o plăcere sadică să văd că nu sunt singura anti-Miley Cyrus. De fapt, dacă stau să mă gândesc, oricum nu cunosc pe nimeni trecut de 15 ani care să o considere pe prunca asta demnă de admiraţie, sau să-i asculte muzica cu conştiinciozitatea cu care iau copiii exemplul ei. Are 16 ani şi arată aşa? Teen idol în toată regula.

Cât despre Britney Spears, nu pot spune decât că reprezintă viitorul ăsteilalte poame, după cum s-a sugerat şi în South Park, dacă bine îmi amintesc. Iar în seria platitudinilor mele din această seară, am să-mi permit luxul de a ignora comentariile asupra lui Kanye.

1 Response to "Alegeri"

  1. Anonymous November 1, 2009 at 4:53 PM
    shhh, the Mouse rocks!! XD XD