Fazele zilei

Întotdeauna am susţinut că fiecare zi cu adevărat stresantă are 4 faze. Mai exact, psihicul meu şi nu numai, trece prin 4 etape:

Faza 1: E faza în care te simţi obosit a naibii, ai vrea numai să te trânteşti pe un pat şi să dormi jdemii de ore neîntors, eventual sforăind şi bălind perna, trezindu-te cu urme de cearşaf pe faţă şi cu dungi de pijama pe corp. În cazul în care, din motive, obiective, această nevoie de somn nu este satisfăcută, se întră în...
Faza 2: Cunoscută şi sub numele de fază de nervi, se manifestă atunci când toate te enervează şi nimic nu îţi convine. E cea mai periculoasă în ceea ce priveşte aspectul social, deoarece duce la debitarea a tot felul de tâmpenii negândite. Pe final merge spre depresie şi tristeţe, însă evoluează rapid într-o lungă...
Fază 3: Asta e cea mai simpatică. E faza în care râzi la orice tâmpenie. Deja psihicul începe să cedeze uşor, pe margini, să scârţâie, deplasându-se, uşor, de pe fix. Dispare complet orice stres legat de prima sau a doua fază, şi rămâne doar un simţ al umorului uber-dezvoltat, ca pe steroizi, care ia orice tâmpenie drept amuzantă. *
Faza 4: Ei bine, poate doar faza 4 e mai simpatică decât a treia. Aici, începi să te dezbraci. Nu neapărat pentru ce vă gândiţi voi cu minţile voastre profane, ci chiar ca să te culci, urmând într-un final instinctele ivite în Faza 1. Totuşi, nu exclud posibilitatea ca unii dintre cititorii mei să aleagă un alt scop pentru această ultimă fază.

* Prin faza a treia am trecut şi eu de curând, astăzi, aparent împreună cu ai mei, cu care am făcut bancuri slabe despre cantina unuia pe care îl cheamă Ciorbă, şi despre binecunoscutul profesor bălceştean ce foloseşte "Iiii, ce tri îţi dau acuma!" drept trademark. Aşadar:
- Care e clădirea preferată a lui Popiţa? Tribunalul.
- Care e editura preferată a lui Popiţa? Tritonic.
- Ce urmăreşte Popiţa la EuroSport? Triatlonul.
- De ce a făcut Popiţa atac de cord? De la atrii.
- Care e partea preferată din SQL a lui Popiţa? Triggerele.
- Cam câte bancuri proaste se pot face despre Popiţa? Două-tri.

0 Response to "Fazele zilei"