Relativitate

Nu în fizică... acolo au activat destul alţii, nu mai e nevoie să îmi dau şi eu cu părerea. Dimpotrivă, vreau să vorbesc despre relativitate într-un domeniu relativ trivial, mai exact topurile de "cel mai sexy" şi "cel mai frumos". Recunosc că şi eu am preferinţele mele în ceea ce priveşte celebrităţile, dar nu am pretenţia să fiu un etalon al obiectivităţii. Citesc astăzi că, pentru al doilea an consecutiv, Robert Pattinson a fost desemnat cel mai sexy bărbat din lume, cu Taylor Lautner pe locul al doilea. Ce-au făcut băieţii ăştia să înnebunească atâta lume? Amândoi apar într-un film pentru adolescenţi, primul sclipind şi dorind să-i protejeze virginitatea prietenei sale ca ea să nu ardă în focurile iadului, iar al doilea umflându-şi pectoralii goi pe viscol în faţa aceleiaşi gagici.


Mi se pare mie sau toată ideea de masculinitate îşi cam pierde din substanţă? Robert Pattinson are o faţă de zici că i-au cioplit-o cu pickhammerul, complet cu bărbie ascuţită şi ieşită în faţă, buze de broască şi freză de idiot. Taylor Lautner, deşi nu neg meritele pectoralilor lui, are o moacă de parcă în orice moment ar putea intra în şoc anafilactic şi, ca cireaşă pe tortul moacei de balon supraumflat, un nas mare ce aduce uşor a rât. Sigur, asta e părerea mea şi eu nu sunt expertă, aşa cum nu sunt nici majoritară, dacă ei doi au ieşit pe primele locuri. Mă doare însă să mă gândesc la băieţi precum James Franco (Harry din SpiderMan), Leonardo diCaprio, sau Hayden Christensen (Anakin Skywalker în StarWarsurile noi).

Apropo de Hayden Christensen. Pe vremea când a apărut Revenge of the Sith şi am fost la cinema, tipul mi-a inspirat o pasiune deosebită pentru The Dark Side. Era pur şi simplu genul de prezenţă cinematică a naibii de sexy, mai ales cu ochii roşii şi cu atitudinea evil... în fine, divaghez. Cert este că, în acelaşi top, Hayden Christensen e în spatele lui Justin Bieber. JUSTIN BIEBER! Un prunc! Ce e în capul vostru, oameni buni?! Bărbat? Sexy? Bieber? 2000 de cuvinte pentru voi:

0 Response to "Relativitate"