Îmi place

Ştiu că e foarte posibil ca, mai târziu, să mă iau la palme că am spus asta vreodată, dar momentan îmi place. Am petrecut toată vacanţa într-o semi-letargie de zile mari, cu activităţi zilnice dintre care cele mai interesante erau serialele şi cumpăratul de obiecte de-ale casei. Abia aşteptam să înceapă ceva interesant, să ştiu că nu mi-au ruginit complet rotiţele (atât cele intelectuale cât şi cele fizice). Aşa că m-am apucat iar de dansuri, fac şi oleacă de programare, mă deplasez fără să mă "plâng, să mă jelesc, să strig" la cursuri, laboratoare şi seminarii şi - cel mai important, cu riscul de a mă repeta - îmi place la nebunie lumea asta nouă.


Colegii sunt tare faini, materia e interesantă şi, contrar legendelor urbane pe care le credeam înainte, nu e imposibil de înţeles. Am trecut cu bine peste primul curs din fiecare materie, am o imagine limpede a ceea ce a vrut să zică fiecare, aşa că momentan, atitudinea mea este de "give me your best shot". Râdem bine, am mâncat de la Osama, am şi iniţiat câţiva doritori în tainele whist-ului, care pare să prindă la public.

Părţi gri? Păi, am avut revelaţia neplăcută că şi ai mei, când au fost la facultate, au folosit aceleaşi echipamente din laboratorul de fizică pe care le voi folosi şi eu, inclusiv un ampermetru de mărimea laptopului meu, etichetat cu o bandă bătută la maşină şi lipită cu bandă adezivă. De asemenea, iniţial vroiam să fac scandal pe blog cu referire la alegerile de sport (pe lângă înot, care e disponibil tuturor studenţilor, fetele sunt trimise automat la aerobic, pe când băieţii pot să facă sală de forţă, au 3 săli de basket, duşuri, echipament şi mai ştiu eu ce), dar apoi mi-am dat seama că, la facultate de băieţi cum e Poli, am noroc că nu mă trimite la întărit tricepsul prin amestecat la cratiţă, sau viteză la 50m, proba de adus sandwichuri şi beri băieţilor care dau un fotbal.

Toate cele bune. Sper să îmi reiau şi activitatea pe blog aşa cum se cuvine. Până atunci, un link care să vă producă reacţia: "oh really?", click aici.

0 Response to "Îmi place"