De ce să ne uităm la Jocurile Olimpice

Mi-a crescut inima aseară când am pus videoul anterior. România a început cu bine la Jocurile Olimpice şi merită susţinută mai departe. Poate unii dintre voi s-au obişnuit cu o grămadă de postări negative din partea mea pe acest blog, dar, în fond, eu sunt patriotă până în cele mai fine capilare.

Într-adevăr se întâmplă la noi multe lucruri care nu ar trebui să se întâmple într-o ţară normală, de la jafurile, violurile şi restul ştirilor de la ora 5, până la comportamentul de bădărani ai celor de pe stradă, care pun manele la maxim pe telefon şi aruncă ambalaje pe jos. Dar uneori ne face bine să uităm, pentru o fracţiune de secundă aceste mizerii, şi să vedem partea plină a paharului.

Ăsta e adevăratul aur, nu cel pe care îl poartă pitzipoancele peste tot pe unde au unde să-l înfigă. Aurul vine din gloria pe care o ţară o poartă în lume, expunând performanţa şi nu scursurile societăţii. Copila asta (eu sunt mai tânără ca ea, dar îmi permit să spun că e copilă pentru că are 48 de kile), Alina Dumitru, a fost prima din seria învingătoarelor pe JO 2008. Are un zâmbet atât de sincer, deloc arogant, de ţi-e mai mare dragul de ea. Serios, m-a impresionat şi pe mine, care de obicei rămân rece la asemenea manifestări...

Aşa că hai să-i susţinem şi pe restul. Hai să nu înjurăm ţara asta pentru aspectele ei proaste, să nu ne dezicem de ea. Hai să strigăm HAI ROMÂNIA!

0 Response to "De ce să ne uităm la Jocurile Olimpice"