Profeţii despre trecut

Ar trebui să dau la Academia de Ghicitoare. Sunt convinsă, mai nou, că am darul Mafaldei, cel puţin în ceea ce priveşte subiectele de BAC. Îi spuneam ieri la yoggy să-şi înveţe Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război şi aia cu balena [Iona], că sigur una dintre ele pică la română. Şi am avut dreptate.

Ceea ce e şi mai fascinant la mine, în afară de modestia mea extremă, este că sunt atât de darnică încât nu voi încasa bani pentru următoarea mea profeţie de examen. Aşadar, la matematică să ştiţi toţi cât e derivată din arctg şi proprietatea lui Darboux. Lagrange se înţelege oricum, doar şi la intrări de cluburi trebuie ştiută.

Disclaimer: Nu îmi asum responsabilitatea pentru eventualele neconcordanţe cu realitatea ale predicţiilor mele, având în vedere că dacă îmi folosesc darul pe un eşantion prea mare, intervin câteva distorsiuni ale semnalelor, şi vocile din capul meu nu pot procesa totul aşa cum trebuie.

La anul, vă aştept pe voi să îmi ghiciţi în palmă ce primesc. :)

1 Response to "Profeţii despre trecut"

  1. Cola June 29, 2009 at 11:52 AM
    Chiut. acum stim ce sa ne invatam! multumim Crimson proteasa celta :P