Bila albă/neagră: Reclame româneşti

Deci ce mult îmi place reclama asta cu badigardu' de la Romtelecom, cu tot cu perechea ei, cea cu gospodina care îi zice tipului să-şi caute de lucru pe net de la fi-su. Sunt efectiv drăguţe, fără clişee tâmpite şi cred că nici foarte scump nu i-a costat realizarea. Sincer, chiar am observat că Romtelecomul este una dintre acele companii care, deşi au fost de stat pe vremea răposatului, acum au campanii publicitare foarte mişto. Aşadar, bila albă:



Cât despre bila neagră, e aşa o reclamă idioată încât nici măcar nu am găsit-o pe veşnicul youtube, dar am să vă fac o naraţiune scurtă: E o tipă care tocmai şi-a spălat rufele şi scoate un pumn de detergent din pungă, apoi îl miroase, vede că are granule în formă de floricele şi strânge pumnul de detergent la piept, uitându-se în depărtări. Oameni buni, cine face aşa ceva? Înţeleg să îmbrăţişezi poza iubitului, un trandafir, o panglică sau ceva cât de cât îmbrăţişabil, dar să oftezi cu detergentul la piept mi se pare pe undeva aproape de culmea penibilului. Şi da, e de la deştepţii cu cristalul portocaleu de [Dero].

0 Response to "Bila albă/neagră: Reclame româneşti"