Coveruri

De câte ori nu vi s-a întâmplat ca o piesă nouă să vi se pară foarte cunoscută? De câte ori nu au făcut artiştii o grămadă de bani din coveruri sau adaptări ale unor reţete vechi? Iată un top 3 al unor piese şi coveruri faimoase, ciudate sau pur şi simplu aiurea.

3. Dean Martin - Sway
Piesa a fost de fapt cântată de atâţia artişti încât e greu să descurci iţele istoriei piesei. Înainte de Pussycat Dolls, piesa a fost făcută cunoscută de Michel Buble şi Dean Martin (da, erau bărbaţi şi mi se pare că oricum melodia sună mai bine pe voce masculină - părerea mea). Ce au adus în plus Pussycat Dolls? Păi e simplu: 5 bunoace, astfel că îţi curgeau balele la videoclip fără măcar să fii atent la muzică.
Dean Martin - Sway



Pussycat Dolls - Sway



2. O-Zone - Dragostea din tei
A făcut senzaţie cântată de O-Zone şi acum o cântă gagica asta plină de succesuri. Versiunea nouă este destul de nouă şi destul de ciudată faţă de original încât să merite locul 1, însă O-Zone sunt şi ei recenţi şi nu se poate vorbi încă despre care piesă dintre cele două a rămas în memoria ascultătorilor.
O-Zone - Dragostea Din Tei



T.I feat. Rihanna - Live your life


vezi şi: Bloodhound Gang - Dragostea din tei

1. C&C Music Factory - Gonna make you sweat
Nu sună cunoscut? Dar Everybody dance now pare mai familiar? Sunt convinsă că da. Am dat peste această melodie nouăzeşicistă pe VH1 şi mi-am strofocat creierii la maxim până să îmi dau seama de unde mi se părea cunoscută. Era de la Bob Sinclair, cel cu veşnicele clipuri cu băiatul blond. Sigur că nimeni nu îşi mai aminteşte de piesa originală, după ce coverul a avut atât de mult succes, aşa că exemplul e cum nu se paote mai potrivit pentru a ocupa locul 1.
C&C Music Factory - Gonna Make You Sweat


Bob Sinclair &Cutee B-Rock this party

3 Response to "Coveruri"

  1. Anonymous November 14, 2008 at 2:15 AM
    Chamillionaire - You Got Wrecked
    =
    Ice Cube - Bow Down (Westside Connection)
  2. Anonymous November 14, 2008 at 2:29 AM
    De multe ori coverul sau remixul poate fi mai fain decat originalul.

    Ca dovada am destul de multe in top 10 al preferintelor.
  3. Anonymous November 14, 2008 at 3:37 PM
    ai uitat de "We are the champions"
    cantat de Queen si mixat de Crazy Frog