Televizor pe întuneric

După tot cancanul care a precedat meciul România-Serbia, după ce că zâmbăreţele de la ştirile sportive au avut material de poveşti o vreme... ia ghici ce e sâmbătă? Da, Ora Pământului. Adicătelea alegerea românului este una foarte foarte radicală: ori meci, ori eco. Se ştie, pe de altă parte, că românul are cultura eco bine implementată în sistem, adică în niciun caz nu va alege să mestece sămânţă şi bere în faţa televizorului împreună cu Gicu, Vasi şi Nelu de la cinci. Nu! Categoric nu! Cum să lase el bunătate de manifest eco pentru un meci?

Reacţia mea aici nu poate fi decât LOL. Dar, apropo de cancanuri pre-meci, cele mai bune două mi s-au părut cele cu Fetele Marinarului şi cu Imnul Naţional. Prima dumă am văzut-o pe micul ecran, la Antena 1, unde o fâţă sexoasă ne explica că personajele din mega-telenovela (?) Fetele Marinarului s-au declarat fane ale naţionalei, că blonda merge la meci să-l vadă pe Bănel şi mă-sa i-ar consola pe sârbi, bieţii de ei... [link cu videoul]

A doua enormitate a fost emisă de Mutu. Lăudat la radio de o crăinucuţă cum că ar fi fost mult mai tare ca sârbul când şi-a cântat imnul, dragul de el a cam sfeclit-o. "Somnul cel de moarte/ În care te-adânciră / Şi cruzii tăi duşmani" nu e o mică greşeală, e o chestie de cultură generală. Nimeni nu îţi cere să ştii toate cele 123432612564578978 de strofe ale lui "Un răsunet", dar primele patru versuri să nu le poţi ţine minte e subţire de tot. Alo, tricolorii? Data viitoare când faceţi concurs de cântat imnul, trimite-ţi pe cineva care dă un exemplu bun.

Apropo, greşeala din paragraful anterior e intenţionată. E reprezentativă pentru gafele lingvistice neaoşe. Oricum ar fi, cu greşeli sau fără, mă mai aştept la cancanuri din această serie, printre care precis vor urma "Prietena blondă a tricolorului X îşi susţine prietenul punându-şi silicoane noi", "Copilu' dă haur a compus maneaua naţionalei", "Laura Andreşan zice că s-a culcat cu întregul prim 11" (ştim!) şi "Tricolorii au teneşi noi"

Mi-e dor de vremurile în care fotbalul însemna fotbal.

2 Response to "Televizor pe întuneric"

  1. Anonymous March 25, 2009 at 8:04 AM
    Eco stuff is for fags. Zero-risk bias :D
  2. Gârby March 25, 2009 at 2:29 PM
    thx tlp for calling me a fag :P

    sincer poti sa fi cat de cat eco daca stingi toate becurile toata ziua si aprinzi doar televizoru timp de 100 de minute. e destul. eu unu no sa o fac. o sa aud meciu radiotelevizat de vecinii mei.