Que hora es?

O telenovelă pentru cei care au făcut doar un semestru de spaniolă, în clasa a patra. Ce e interesant e că, fiind un copil care a stat mult prin preajma telenovelelor, cot la cot cu bunicile, eu chiar am învățat spaniolă de pe AcasăTV, de la Marimar și Sărmana Maria [cred că erau două telenovele diferite, așa-i?]. Subtitrările au fost tot de ceea ce am avut nevoie, păcat de vocabularul restrâns pe care îl am. Mai exact, pot spune și înțelege cam orice legat de corazon, de cafea cu parfum de femeie, de probleme de clasă [veșnicul "sluga se căsătorește cu stăpânul ei"] etc., dar foarte puține chestii serioase. Revenind, așadar, la youtube:


1 Response to "Que hora es?"

  1. Anonymous January 29, 2010 at 3:57 PM
    Tu si telenovelele? Creu de crezut, cel putin pentru mine. Imi vine sa rad pentru ca nu credeam chestia asta. Si da, Marimar si Sarmana Maria au fost 2 telenovele diferite iar apropo de Sarmana Maria(daca vrei sa revezi telenovela, postul Acasa Tv redifuzeasza telenovela incepand de saptamana viitoare.