Updates

Știu că am ajuns să scriu mai rar. I-ar fi rușine Zelist-ului cu mine, ar spune haterii că nu am o atitudine profesională față de cititorii mei și, ce-i drept, ar avea dreptate. Așa că am să vă dau câteva updates la situația mea actuală.


1. Sunt foarte obosită și sper să îmi tihnească vacanța asta. Bineînțeles că la școală se simte deja miros de facultate, la cum dăm testele în regim de sesiune [de-ar anunța toți profesorii testele așa cum o face dl Sitaru, la început de semestru...]. Mai mult decât atât, acum trebuie terminată și revista, acum mi se așază cărțile în stivă din lipsă de timp de a le citi, acum trebuie mers la retușuri de poze, de vreo trei săptămâni mi-au scos iar unghia încarnată, acum două săptămâni a fost chef cu invitați de marcă de ziua mea, acum se încheie mediile, iar astăzi tocmai ce [un fleac] m-au vaccinat împotriva HPV. La matematică trag în mod constant. Cui nu-i place tehnica, să sară peste punctul 2. [Asta sună ca melodia "cui nu-i place dragostea, hei-ha!..."]

2. Tot astăzi am reușit într-un final să îmi configurez noul laptop așa cum am nevoie. De sâmbătă l-am primit [mulțumesc sponsorilor], un Lenovo ThinkPad SL510 cu o configurație foarte drăguță via emag.ro. Aceasta este prima postare pe blog făcută de pe minunata mașinărie, care are Core 2 Duo, 3 GB de RAM cu maxim 8 GB, DDR3, hard 250 GB, porturi de toate cele, destul de ușor la 2.24 kg... Dar, revenind la problemele cu configurarea, l-am primit cu Windows 7 Home Premium de 64 biți preinstalat și m-am chinuit trei zile să instalez tot ce avea nevoie. Or, dacă cu Yahoo Messenger și PeaZip nu am avut probleme, a fost un adevărat chin până am reușit să pun un SQL Server Management Studio Express. Am căutat pe 'jdemii de forumuri, de bloguri, am intrat de o groază de ori pe msdn, și am reușit abia cu un kit de Developer Edition, pentru instalarea căruia a trebuit întâi să scot Visual Studio de pe calculator. Și, minune, a mers. Desigur, când am încercat să reinstalez Visual Studio, am scăpat de dracu' și am dat de mă-sa. Sau de Bill Gates, depinde pe cine înjurați voi când nu vă merg instalările de chestii de la Microsoft. Până la urmă am reușit să rulez în compatibility mode și de instalat să îl instalez... dar de rulat nema noroc. Am sfârșit prin a umbla în regiștri [ca de obicei, cu frica-n sân] și finalmente am ieșit plină de glorie... Mintea umană bate mașinăria.

3. Întrebarea mea existențială de azi: Oare dacă s-ar întâlni Ioana Bălaș cu Ale Dascăl, m-ar mai iubi vreuna? Nu știu, dar cu siguranță că eu nu m-aș schimba nici față de una, nici față de celalaltă.

4. Iaca și un video des urmărit pe parcursul acestei zile:

1 Response to "Updates"

  1. Unknown January 31, 2010 at 1:39 AM
    intrebarea numaru 3 incepe sa ma macine :)) imi dai de gandit :))