Chestii care nu mă afectează

Citeam mai devreme pe net o listă a lucrurilor cele mai neplăcute pe care ţi le poate spune iubitul şi mi se par absolut idioate. E drept că nici eu nu am prea avut iubit de ceva timp aşa că poate m-a mai ajuns şi pe mine uitarea, dar e chiar atât de dureros să îţi zică iubitul că te-ai îngrăşat? Sau că sora ta arată bine? Sau că vrea să se uite la meci?

Atunci mai dă-o-ncolo de treabă! Trebuie să îţi facă numai complimente, să vină cu ursuleţi de pluş şi cu ciocolată în formă de inimioare să-şi exprime preţuirea eternă faţă de tine, care eşti o zeiţă intangibilă? Eu cred că aş prefera ca tipul să îmi zică sincer că m-am îngrăşat, doar nu sunt proastă să nu îmi dau seama când capăt proporţiile unei balene mici.

Faptul că soră-mea arată bine e la fel; nu mă atinge cu nimic. Şi aici vorbesc serios, Floriana [asta fiind sora mea, dacă ai deschis mai târziu monitorul] e blondă cu ochi albaştri şi în curând o să fie şi destul de mare încât să-mi sufle combinaţiile şi totuşi nu mă simt deloc complexată.

"Dacă aş fi fost singur, mi-ar fi plăcut să fiu cu ea!" e o altă replică ce ar trebui să mă deranjeze şi totuşi nu o face. Şi mie mi-ar plăcea să fiu cu Eric Bana, Gerard Butler, Johnny Depp ş.a., iar puţină imaginaţie nu face rău. Se supără vreu potenţial Don Juan care avea de gând să mă agaţe în viitorul apropiat pentru că îmi place Johnny Depp? Vai, scuze...

Cât despre meci
, hai să nu mai discutăm, pentru că dacă tu, ca tipă, vrei să te aştepte până te machiezi, să-ţi care poşeta, să stea la shopping, poţi să taci din gură timp de 90 de minute. Hai că se poate!

Doamne, uneori am impresia că scriu ca o nesimţită. Sau ca o misogină... Totuşi, ca să mă revanşez, am să comentez puţin şi singura replică într-adevăr enervantă de pe listă: Calmează-te. Iaca sfat de la mine pentru tine, dacă eşti un reprezentant al sexului masculin: dacă tipa se ceartă cu tine, las-o cinci minute şi se linişteşte. Niciodată, dar NICIODATĂ, nu-i spune să se calmeze, pentru că vei dezlănţui cele mai îngrozitoare urgii ale planetei.

E valabil şi în cazul meu...

2 Response to "Chestii care nu mă afectează"

  1. Anonymous October 28, 2008 at 7:14 PM
    I would like to propose a toast.
    Pentru oamenii cu bun-simt care n-au nevoie de bazaconii cliseice! :)
    La urma urmei, listele alea exact asta sunt - adunaturi de clisee. Care se propaga si se propaga si...
  2. Anonymous October 28, 2008 at 7:26 PM
    de-ar gandi toate femeile ca tine...