M&M... de la Magda şi Mircea Radu

Magda Ciumac, tipa care ştie adevărul despre Elodia, dar tot nu ni l-a spus în 100 de episoade în care a fost invitată la OTV, va prezenta un fel de "Din Dragoste, bre" marca Euforia TV. În mod surprinzător, ea a declarat că a vrut propria emisiune încă de când a apărut pentru prima dată la televizor. E ciudat, pentru că eu aveam senzaţia că vroia atenţie, nu emisiune.

De altfel, iaca ce matură e Magda:

"Desi sunt in divort, am invatat din greselile mele cum trebuie sa arate de fapt o relatie de durata"
... ceea ce se presupune că îi dă dreptul să le dea sfaturi la alţii? Păi şi eu ştiu cam cum ar trebui să arate o relaţie durată, dar asta nici nu îmi asigură viitorul din punct de vedere sentimental şi nici nu mă îndeptăţeşte să arunc în dreapta şi în stânga cu sfaturi bine intenţionate despre iubire.

Revino-ţi, tanti, că nu eşti nici zâna surprizelor, nici nu lupţi în chiloţi contra fumatului, şi nu eşti nici pe invers, la naiba. Nu ai fi în stare să porţi o rochie elegantă, nu ai putea să nu te comporţi ca o ţaţă de OTV. Pur şi simplu nu ai stofă de prezentatoare... dar aştept emisiunea ta, ca să aflu şi eu cum trebuie să arate o relaţie de durată.

0 Response to "M&M... de la Magda şi Mircea Radu"