O-o!

Cică pe la noi prin Ardeal se fac ouă ecologice. Partea mai faină decât orice banc cu Năstase pe care l-aş putea face este că găinile din fermă sunt îngrijite atent, astfel încât să nu li se provoace niciun stress. Voi vă daţi seama cum poate fi ca nişte oameni să-ţi asigure spaţiu e somn şi de recreere, ca tu să-ţi ocupi ziua cotcodăcind cu suratele şi făcând sex?

În alte ştiri, un bărbat a distrus cu ciocanul jumătate din bancomatele din Simeria. Chestie care nu mă afectează prea tare, având în vedere că eu nici nu ştiam că există vreun bancomat în Simeria.

[realitatea.net]

3 Response to "O-o!"

  1. Gârby February 11, 2009 at 8:13 PM
    uhm.. la ferme nu se tin cocosi. ouale sunt nefecundate ;) so iti asigura masa si casa ca sa poti sa fi pe ciclu toata ziua
  2. Unknown February 11, 2009 at 8:16 PM
    ioi Tibi... adica Garby draga, nu ma prea pricep, dar mi s-a parut o idee faina.

    umile scuze.
  3. Anonymous February 16, 2009 at 6:12 PM
    salut.
    cu tine ne`am intalnit la twestival?
    daca da, da`mi un add pe messenger si sterge acest comentariu :)