Zâmbiţi dentistului!

Eu am o oarecare fobie relativ la mersul la dentist. O recunosc şi îmi doresc din tot sufleţelul meu, dacă se poate, ca supervizitele la dentist să fie mai plăcute. Totuşi aş propune chestii constructive, precum ataşarea unui amortizor de sunet frezei, sau anestezia totală... Dar nu. Ideile LOR sunt mult mai bune.

Adică vizitele la dentist chiar ar putea să devină plăcute? De plăcut nu îţi va plăcea niciodată să mergi la dentist, în cel mai bun caz, când cariile se vor repara cu tricordere pe nava Enterprise, lumea nu va urî mersul la dentist. Nimeni în deplinătatea facultăţilor mentale nu merge la dentist de plăcere, să îi mai ceară o plombă, un şurub, o extracţie. Pur şi simplu nu se merge la dentist ca la cinema sau ca la patinoar...

Dar, să trecem la îmbunătăţirile reale propuse pentru reducerea stresului, în ceea ce îi priveşte pe copii:

a fost scoasă lampa de deasupra scaunului stomatologic, iar medicul purta o mini-lampă ce proiecta lumina direct în gura copilului
Nu, sincer, vouă v-ar plăcea să mergeţi la doctor şi să vă opereze cu lanterna? Pe sistemul "Ups, s-a dus încă un set de baterii. Păi nu are nimic dacă mai scoatem şi doi dinţi sănătoşi, nu domnu' Popescu?" În fine, nici mie nu îmi place reflectorul din cabinetele dentare, dar decât să văd că dentistul se împleticeşte, încercând cu aceeaşi mână să ţină lumina, şi să potrivească freza pe măseaua potrivită...

scaunul transmitea vibraţii uşoare, iar în surdină era difuzată o muzică liniştitoare
Iar mie poa' să îmi cânte şi nani-nani, să îmi facă masaj şi împachetări cu Parafango* că tot mă îngrozeşte ideea că cineva îmi umblă în măsele şi îmi masacrează nervii. Aştept în continuare să se inventeze tricorderul.

* expresie a lui tata.

0 Response to "Zâmbiţi dentistului!"