Să dezbatem serios!

AcasăTV loveşte din nou cu o dezbatere senzaţională. Dan Diaconescu Direct, Magda şi Elodia mor de ciudă că nu s-au gândit ei la aşa ceva înainte! Click, CanCan şi Libertatea se grăbesc să facă loc pe site-uri şi în ediţiile print pentru o mega-ştire. Sânii Monicăi Columbeanu, ai Simonei Sensual şi ai Oanei Zăvoranu stau să fie daţi la o parte de pe primele pagini, pentru un subiect fierbinte!

Cum, nu ştiţi despre ce e vorba? Mihai Petre îşi botează căţelul şi AcasăTV este siteul pe care chiar VOI puteţi da sugestii! Da, aţi înţeles bine! Mihai Petre şi Elwira [serios, ăştia sunt tipul din juriul Dansez pentru tine! şi nevastă-sa] îşi vor putea numi căţelul după sugestiile voastre. Nu pierdeţi ocazia!

Chiar el a declarat că ar fi vrut să îi spună Chewbacca, la fel ca numele maimuţei din Star Wars [care nu era maimuţă, că wookie, dar se iartă pentru că probabil Mihai Petre nu e tocilar]. Eu însă cred că e mai important ce credem noi. Noi, marele public... Doamne, îmi dau lacrimile când mă gândesc că s-ar putea ca numele propus de mine să fie ales, că peste ani şi ani mă voi lăuda la nepoţi că eu l-am botezat pe Penibiluţ, câinele-vedetă din a 235364676234123-a telenovelă produsă Acasă!

Şi, din inimioara mea bună, am spus că merită şi voi să aveţi această şansă! Aşteptăm cu nerăbdare şi un copil al celebrului cuplu. Dacă nu dai mai departe, jur că nu ai inimă!

PS: Şi Mircea Solcanu are un căţeluş exact la fel. La naiba, cred că îmi voi cumpăra şi eu unul!

0 Response to "Să dezbatem serios!"