Nu ne mai oprim din adoptat

Nu există adopţie la distanţă. Pur şi simplu nu există. Pentru că poate oricine să-mi trimită şi mie bani din Străinezia şi tot nu e mama sau tatăl meu. Un copil adoptat ajunge în grija mamei/tatălui adoptiv, care trebuie să îi ofere dragoste, înţelegere, sprijin şi nu numai BANI. Oare statul, care îmi trimite 42 de lei pe lună e tatăl meu? Oare când mă voi întreţine singură, şefa mea va putea să ia locul mamei? Mă îndoiesc.

Dar e moda. Şi, spre deosebire de restul modelor, care ating numai buzunarele împătimiţilor (vezi cârpele pe care scrie Kenvelo şi sunt de trei ori mai scumpe decât cârpele identice din piaţă, sau curelele D&G), e o modă care corupe suflete. Grav. Pentru că ţie, ca "adoptor de la distanţă" ţi se pare că faci un bine, îţi autoconferi atributul de părinte al unei fiinţe umane, dar ai o opinie cât se poate de falsă: adoptarea la distanţă este nimic altceva decât a da bani aceluiaşi cerşetor în fiecare lună. Iar copilul nu va beneficia nici măcar de falsa impresie a unui părinte.

La Angelina Jolie nu am ce să comentez: Dacă ea i-a luat acasă pe toţi pruncii ăia şi e în stare să îi întreţină şi să îi iubească la fel, măcar să menţină contactul fizic, direct, cu ei, atunci foarte bine. Dar, mă scuzaţi, zâna surprizelor care a pus ochii pe un negrişor slăbuţ când făcea poze de hi5 în Kenya, Răzvan de la Ro-mania -deşteptule- şi toţi filfizonii care aveţi impresia că a fi părinte înseamnă a petrece 1 minut pe lună punându-ţi secretara să fugă cu 500 de euro până la Western Union, mai băga-v-aş în p**da mamii voastre la origini, cât că de obicei nu vorbesc urât.

Vedea-v-aş trezindu-vă noaptea în urlete, ducând copiii la zilele de naştere ale colegilor, luptându-vă cu păduchii şi otitele de la grădiniţă, stând ore în şir la şedinţe cu părinţii, spălând căcat de pe scutece, pupând genunchi juliţi şi explicând ce fac căţeii ăia doi unul peste altul. Aia adopţie, ăia părinţi.

Părerea mea.

13 Response to "Nu ne mai oprim din adoptat"

  1. Anonymous December 15, 2008 at 3:52 PM
    Multumesc!
    Totusi, nu trebuia sa ii judeci asa de aspru pe parintii "adoptivi la distanta". Ei chiar fac un lucru bun: se angajeaza finaciar sa aiba grija de un copil. Asta e tot! Poate cuvintul "adoptie" e exagerat, dar e o forma legala e a ajuta un copil. Copiii aceia ramin si cu parintii reali, care le spala in continuare scutecele, eventual de o calitate mai buna
  2. Anonymous December 16, 2008 at 10:37 PM
    si mie mi se pare ca ai fost cam dura. si chiar daca blogul este o modalitate de expresie..libera, sa zicem, cred ca exista anumite limite.. si ma refer aici nu neaparat la cei la care te referi, la cei pe care ii injuri, ci la cititorii posturilor tale, care s-ar putea simit lezati de un asemenea limbaj. pe mine sincer m-a deranjat, si m-a deranjat stiind ca vine de la tine, citindu-ti zilnic posturile si stiind mai ales ca tu poti mai mult. ca tu iti poti ilustra frustrarea si altfel decat injurand, ca poti sa ii critici pe latii intr-un mod mult mai elegant. Sugestia mea - renunta la un astfel de limbaj:P
  3. Anonymous December 17, 2008 at 8:49 PM
    draga/dragule critic, daca nu iti place blogul, nu il mai citi.
  4. Anonymous December 17, 2008 at 9:15 PM
    Mama mia ce de anonimi! Se incing spiritele, interesant!
    Sunt de parerea primului anonim! Adica, in scrisul de calitate nu se folosesc expresii injurioase. Asa ca.. astept (impreuna cu toti cititorii) ca autoarea blogului sa-si corecteze exprimarea.
  5. Anonymous December 17, 2008 at 9:23 PM
    al doilea anonim: a gresit si ea odata. Nu vom face scandal pentru asta
  6. Unknown December 17, 2008 at 9:25 PM
    cred ca ar trebui sa pun un CAPTCHA, la cati anonimi am, si la cati dintre ei sunt mama si sora-mea care se joaca la calculator :))

    fie, nu poate fi numai de bine intotdeauna si sunt deschisa la sugestii si la critici deopotriva.

    asta ca sa incheiem, pana nu imi dau flood fetele :))
  7. Anonymous December 17, 2008 at 9:31 PM
    Pentru al doilea anonim: ..dar stiu ca ne distram! In nici un caz nu facem scandal! Ar trebui sa ii propunem Calinei sa faca in articol despre tema asta!
    Anonimul Critic este foarte util! Il rog chiar sa mai comenteze!
    Si sa ne scoatem "Mastile": Eu sunt mama
  8. Anonymous December 17, 2008 at 9:43 PM
    ma intreb de ce crezi ca sunt eu al doilea anonim? Nu sunt eu.
  9. Anonymous December 17, 2008 at 9:52 PM
    al treilea anonim: primul anonim sa isi vada de treab lui
  10. Unknown December 17, 2008 at 9:55 PM
    cati anonimi sunt? si cine? ??

    Adi Despot mi-ar raspunde "3, iubita mea" (asta pentru faza cu limbajul curat)
  11. grimfacker December 18, 2008 at 10:11 AM
    pfhahahahaahah...CE DEZMAT. SPOOOON
  12. Anonymous December 20, 2008 at 6:14 PM
    eu sunt unul din anonimi(ala critic si injurat), ma cheama ioanacalina ma stie, dar eu nu am blog si sincer nu m-am gandit nicio clipa sa imi arat identitatea(pentru ca pur si simplu nu conteaza)
  13. Unknown December 20, 2008 at 6:18 PM
    respect dreptul vostru de a posta anonim, problema nu era asta, ci ca pe final a devenit un fel de joc fara nicio legatura cu postarea, cand toti au inceput sa o faca desi de obicei nu postau anonim.

    si nu s-a injurat in commenturi :)

    si il astept pe primul anonim sa citeasca si sa comenteze in continuare, la fel ca pe toata lumea.