Cei mai frumoşi actori

O întrebare standard în majoritatea cercurilor sociale, pe care până acum am reuşit să o evit este "Ce actor/actriţă ţi se pare că arată cel mai bine?" Ieri mă uitam la TV la ceva top al frumoşilor bruneţi de la Hollywood şi, deşi pe locul I a fost Eva Mendes, m-am bucurat să-l văd pe Eric Bana pe locul II (dar totuşi primul dintre bărbaţi, nu?).

Aşadar, am ajuns la nişte concluzii. Cel mai bun(oc) actor, cel puţin mie aşa mi se pare, este Eric Bana (Hulk, Hector din Troia). E masculin, e brunet, e sexy, e făcut, are ochi mişto şi aşa mai departe, pe lista calităţilor unui bărbat-bine.

Cât despre cea mai faină actriţă, nu mi se pare a fi nici Eva Mendes, nici Angelina Jolie, nici Catherine-Zeta Jones, nici Jessica Alba, nisi Scarlett Johanson. Dacă mă întrebaţi pe mine, eu o aleg oricând pe Debra Messing. Deşi toate pe care le-am enumerat au farmecul lor cu totul aparte, Debra Messing are ceva special, ceva simpatic, ceva draguţ dar sexy în acelaşi timp.
Subscrie cineva? Sau aveţi voi idei mai bune? Aştept comentarii.

1 Response to "Cei mai frumoşi actori"