... Dialoguri de azi

Floriana (soră-mea): Am numărat azi câţi emo am văzut la şcoală.
Eu: Da? Câţi?
Floriana: 13 - 16.
Eu: Da' de unde ştii că nu l-ai văzut de două ori pe acelaşi?
Floriana [gânditoare]: Hmm... De fapt, să ştii că doi dintre ei semănau foarte bine... Dar sigur nu era unul şi acelaşi pentru că unul avea părul peste ochiul drept şi celalălalt peste ochiul stâng.

***
Profa de economie: Aristotel e părintele economiei, a logicii, a geografiei... Aristotel e părintele multora.
Din clasă: Mare c*rvă, Aristotel ăsta!
Profa de etică [... peste trei ore]: Ştiţi cine e părintele eticii?
Mihai îmi şopteşte: Aristotel.
Eu [pusă pe glume, tare]: Aristotel?
Profa de etică: Da, Aristotel.

***
Profa de etică [exasperată, după ce a citit deja de două ori un citat din Andrei Pleşu]: Măcar acuma îmi spune cineva ce vrea să zică despre etică?
Răspunsul filosofic: Etica... e totul!

***
(revin cu postări coerente în curând.)

1 Response to "... Dialoguri de azi"

  1. Anonymous September 24, 2008 at 3:39 PM
    beton faza cu Aristotel =))