Celebritatea mea şi jucării educative

... Cu celebritatea nu e mare lucru, dar un grup de puşti de a cincea-şasea au trecut pe lângă mine astăzi, şi au remarcat că m-au văzut aseară la NCN. Nu ştiu cine se uită la NCN, dar mulţumesc oricum pentru vizionare.

Data viitoare voi ţinti mai sus şi veţi putea vedea la OTV "Serialul Elodia - episodul 334, Călina este adevărata Magda şi numai ea ştie adevărul!". Apropo, azi am văzut păpuşa Oana (Zăvoranu, dacă îşi mai aminteşte cienva de ea?) şi m-a întrebat soră-mea dacă nu apare şi o păpuşă Elodia. Eu zic că nu apare, dar poate facem un sondaj cu SMSuri, pentru cei interesaţi, trei SMSuri la zece mii.

Dar o păpuşă Valentin Stan [omu' cu laptopu']? Să îl apeşi pe burtă şi să zică "Atenţie, domnu' Gâdea, atenţie la ce face Băsescu, domnu' Gâdea!" Nu? Hai că practic vă dau idei bune gratis tuturor celor cu firme de păpuşi.

0 Response to "Celebritatea mea şi jucării educative"